Repararea corporativă a echipamentelor Apple.

Beneficiați de programul de servicii al ASBC.

Dispozitive:

S-a constatat că un număr mic de dispozitive pot avea defecțiuni. Dacă compania dvs. s-a confruntat cu problemele enumerate mai jos - vă putem ajuta să le rezolvați GRATUIT. Cum funcționează: găsiți dispozitivul de care aveți nevoie în listă, selectați defecțiunea și citiți detaliile.

Procedura de deservire a clienților corporativi:

  • Contactați-ne
    Plasați o cerere pe site, iar specialistul nostru vă va contacta și vă va pune întrebări menite să vă clarifice.
  • Trimiteți dispozitivele
    Puteți să trimiteți dispozitivele dvs. la un centru de service Apple personal sau prin curier.
  • Diagnosticare
    Se verifică dacă dispozitivele sunt deteriorate și dacă sunt conforme cu programul de service.
    În unele cazuri, este posibil să vi se perceapă taxe pentru reparații.
  • Repararea dispozitivului
    Dispozitivele sunt întreținute în conformitate cu reglementările Apple inc. de specialiști care se supun anual unei formări profesionale.

Întrebări frecvente:

CONTACTE

Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea dvs., scrieți-ne și noi vom răspunde.


+373 60 955 333
info@asbc.md
ASBC | Apple Premium Reseller
Republic of Moldova, MD-2012, Chișinău, str. 31 August 1989, nr.103
MacBook Pro (15 inci).
Probleme cu bateria.
S-a stabilit că un număr limitat de dispozitive MacBook Pro (15 inci) de generație mai veche pot avea o baterie supraîncălzită și prezintă un risc de incendiu. Dispozitivele afectate au fost vândute din septembrie 2015 până în februarie 2017, eligibilitatea produsului este determinată de numărul de serie.

Pentru a vă pregăti MacBook Pro pentru operațiuni de reparație, faceți o copie de rezervă a datelor acestuia.
Dacă nu ați găsit informațiile de care aveți nevoie sau dacă mai aveți întrebări cu privire la defecțiunile de mai sus, vă rugăm să ne contactați.
MacBook, MacBook Air și MacBook Pro.
Program de mentenanță a tastaturii
S-a constatat că un mic procent de tastaturi de la anumite modele de MacBook, MacBook Air și MacBook Pro pot prezenta unul sau mai multe dintre următoarele semne.

  • Repetarea neașteptată a literelor sau a caracterelor
  • Nu se formează caractere pe ecran
  • Tastele se "blochează" sau nu răspund corespunzător

Tipul de serviciu va fi determinat după inspectarea tastaturii. Este posibil să fie necesară înlocuirea uneia sau mai multor taste sau a întregii tastaturi.

Modelele eligibile sunt enumerate mai jos:
Alte modele de laptopuri Mac nu sunt eligibile pentru acest program.
  • MacBook (cu display Retina, 12 inci, începutul anului 2015)
  • MacBook (cu display Retina, 12 inci, începutul anului 2016)
  • MacBook (cu display Retina, 12 inci, 2017)
  • MacBook Air (cu display Retina, 13 inci, 2018)
  • MacBook Air (cu display Retina, 13 inci, 2019)
  • MacBook Pro (13 inci, 2016, două porturi Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13 inci, 2017, două porturi Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13 inci, 2019, două porturi Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13 inci, 2017, patru porturi Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13 inci, 2016, patru porturi Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (15 inci, 2016)
  • MacBook Pro (15 inci, 2017)
  • MacBook Pro (13 inci, 2018, patru porturi Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (15 inci, 2018)
  • MacBook Pro (13 inci, 2019, patru porturi Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (15 inci, 2019)


MacBook Pro 13”.
Problemă cu lumina de fundal a display-ului
S-a constatat că un mic procent de display-uri MacBook Pro de 13 inci pot prezenta unul sau mai multe dintre următoarele defecțiuni.

  • Lumina de fundal a display-ului are zone luminoase verticale de-a lungul întregii părți inferioare a ecranului, fie permanent, fie intermitent.
  • Lumina de fundal a display-ului nu mai funcționează complet.

Dispozitivele afectate au fost vândute între octombrie 2016 și februarie 2018.

Programul se aplică modelelor eligibile de MacBook Pro și este valabil timp de 5 ani de la data la care dispozitivul a fost vândut inițial într-un magazin de vânzare cu amănuntul sau timp de 3 ani de la data de începere a acestui program, oricare dintre acestea este mai lungă.

Modelele eligibile sunt enumerate mai jos:
Alte modele de laptopuri Mac nu sunt eligibile pentru acest program.
  • MacBook Pro (13 inci, 2016, patru porturi Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13 inci, 2016, două porturi Thunderbolt 3)
iPad Air (a 3-a generație).
Problema "Ecran alb"
S-a constatat că, în anumite circumstanțe, un număr mic de dispozitive iPad Air (a 3-a generație) pot afișa permanent un ecran alb. Este posibil să apară o scurtă pâlpâire înainte de apariția ecranului alb.

Dispozitivele afectate au fost fabricate între martie și octombrie 2019. Programul se aplică dispozitivelor iPad Air (a 3-a generație) afectate și este valabil timp de 2 ani de la data vânzării inițiale a dispozitivului într-un magazin cu amănuntul.

Acest program nu se aplică altor modele de iPad.
Dacă nu ați găsit informațiile de care aveți nevoie sau dacă mai aveți întrebări cu privire la defecțiunile de mai sus, vă rugăm să ne contactați.
iPhone 12 și iPhone 12 Pro
Lipsa sunetului.
S-a constatat că un procent foarte mic din dispozitivele iPhone 12 și iPhone 12 Pro pot avea probleme audio din cauza unei defecțiuni a unei componente din modulul de recepție. Dispozitivele cu această problemă au fost lansate între octombrie 2020 și aprilie 2021.

Dacă receptorul iPhone 12 sau iPhone 12 Pro nu produce sunet atunci când efectuați apeluri, este posibil ca acesta să fie eligibil pentru service.
Apple sau centrele de service autorizate Apple vor oferi service gratuit pentru dispozitivele eligibile.

Modelele iPhone 12 mini și iPhone 12 Pro Max nu sunt eligibile.
iPhone 11
Există o problemă cu elementele senzoriale.
S-a constatat că display-urile unei mici părți a dispozitivelor iPhone 11 ar putea să nu mai răspundă la atingeri din cauza unor probleme cu modulul display-ului. Dispozitivele cu această problemă au fost lansate între noiembrie 2019 și mai 2020.

Programul se aplică dispozitivelor iPhone 11 afectate și este valabil timp de 2 ani de la data vânzării inițiale a dispozitivului într-un magazin de vânzare cu amănuntul.
Dacă nu ați găsit informațiile de care aveți nevoie sau dacă mai aveți întrebări cu privire la defecțiunile de mai sus, vă rugăm să ne contactați.
iPhone 6s Plus
Program de reparații Multi-Touch
S-a constatat că unele dispozitive iPhone 6 Plus pot avea probleme de pâlpâire a display-ului sau probleme Multi-Touch după ce au scăpat în mod repetat dispozitivul pe o suprafață dură și apoi au apăsat pe el.

Acest program este disponibil la nivel mondial, se aplică dispozitivelor iPhone 6 Plus și este valabil timp de cinci ani de la data vânzării originale a dispozitivului.
Acest program nu se aplică altor modele de iPhone.
iPhone 6s, iPhone 6s Plus
Problema "Fără energie".
S-a stabilit că este posibil ca anumite dispozitive iPhone 6s și iPhone 6s Plus să nu pornească din cauza unei defecțiuni a unei componente. Această problemă afectează doar dispozitivele dintr-o gamă limitată de numere de serie lansate între octombrie 2018 și august 2019.

Programul se aplică dispozitivelor iPhone 6s și iPhone 6s Plus și este valabil timp de 2 ani de la data vânzării originale a dispozitivului.
Acest program nu se aplică altor modele de iPhone.
iPhone X
Există o problemă cu elementele senzoriale.
S-a constatat că unele ecrane iPhone X pot avea probleme la atingere din cauza unei defecțiuni a unei componente din modulul display-ului. Dispozitivele afectate pot prezenta următoarele defecțiuni.

  • Display-ul sau o parte a acestuia nu răspunde sau nu răspunde întotdeauna la atingere.
  • Display-ul răspunde chiar și fără atingere.

Programul acoperă dispozitivele iPhone X afectate timp de 3 ani de la prima vânzare cu amănuntul a dispozitivului.


Acest program nu se aplică altor modele de iPhone.
Apple Watch Series 6
Problema "Ecran alb"
S-a constatat că un procent foarte mic de dispozitive Apple Watch Series 6 40mm ar putea avea permanent un ecran gol. Produsele afectate au fost lansate între aprilie și septembrie 2021.

Programul se aplică modelelor Apple Watch Series 6 eligibile și este valabil timp de doi ani de la data vânzării inițiale a dispozitivului.
Dacă nu ați găsit informațiile de care aveți nevoie sau dacă mai aveți întrebări cu privire la defecțiunile de mai sus, vă rugăm să ne contactați.
AirPods Pro
Problema sunetului
S-a constatat că un mic procent de căști AirPods Pro ar putea avea probleme audio. Dispozitivele afectate sunt fabricate înainte de octombrie 2020.

Aceste căști AirPods Pro pot prezenta unele dintre defecțiuni enumerate mai jos.

  • Se aud pocnituri, care sunt exacerbate în medii zgomotoase, în timp ce faceți exerciții fizice sau vorbiți la telefon.
  • Anulare activă a zgomotului nu funcționează corect: se pierd frecvențele joase sau se amplifică sunetele de fundal, cum ar fi zgomotul străzii sau al avionului.

Pentru căștile AirPods Pro (stânga, dreapta sau ambele) cu o problemă confirmată, se va oferi o înlocuire. Problema nu se aplică la carcasa căștilor AirPods Pro. Aceasta nu va fi înlocuită.

Programul acoperă căștile AirPods Pro afectate pentru o perioadă de 3 ani de la data vânzării originale a dispozitivului.
Dacă nu ați găsit informațiile de care aveți nevoie sau dacă mai aveți întrebări cu privire la defecțiunile de mai sus, vă rugăm să ne contactați.
Acest program nu se aplică altor modele AirPods.
Adaptoare
Prize Apple cu trei ace
S-a constatat că, în cazuri foarte rare, adaptoarele Apple cu trei prize cu mufă, concepute în principal pentru a fi utilizate în Regatul Unit, Singapore și Hong Kong, se pot rupe și pot prezenta un risc de șoc electric dacă sunt atinse părțile metalice expuse.

Aceste adaptoare de priză au fost furnizate între 2003 și 2010 împreună cu computerele Mac și cu unele dispozitive iOS și au fost, de asemenea, incluse în kitul Apple World Travel Adapter Kit.
Dacă nu ați găsit informațiile de care aveți nevoie sau dacă mai aveți întrebări cu privire la defecțiunile de mai sus, vă rugăm să ne contactați.
Adaptor de alimentare USB
Potrivit unor rapoarte recente, unele adaptoare contrafăcute și de la terți au defecte de proiectare care pot duce la probleme de siguranță. Deși astfel de probleme nu apar la toate adaptoarele de la terți, anunțăm un program de preluare a adaptoarelor de alimentare USB, astfel încât clienții să poată achiziționa adaptoare de calitate.
Adaptoare pentru priza de perete Apple AC
S-a constatat că, în cazuri rare, adaptoarele cu două ace concepute pentru a fi utilizate în Europa continentală, Australia, Noua Zeelandă, Coreea, Argentina și Brazilia se pot deteriora și pot prezenta un risc de șoc electric la contact.

Aceste adaptoare de priză de perete au fost furnizate între 2003 și 2015 împreună cu computerele Mac și cu unele dispozitive iOS și au fost, de asemenea, incluse în kitul Apple World Travel Adapter Kit.
Adaptoare de alimentare Apple USB 5W pentru Europa
S-a stabilit că, în rare ocazii, adaptoarele europene de alimentare USB de 5W ale Apple se pot supraîncălzi și pot reprezenta un pericol pentru siguranță. Acest adaptor a fost livrat împreună cu dispozitivele iPhone 3GS, iPhone 4 și iPhone 4s vândute din octombrie 2009 până în septembrie 2012. De asemenea, a fost vândut ca accesoriu de sine stătător.
Dacă nu ați găsit informațiile de care aveți nevoie sau dacă mai aveți întrebări cu privire la defecțiunile de mai sus, vă rugăm să ne contactați.
Prezentare din față
Prezentare din spate
Audio
Problema bateriei cu difuzoarele Beats Pill XL
S-a stabilit că, în cazuri rare, bateria din modelele Beats Pill XL se poate supraîncălzi și poate reprezenta un pericol de incendiu. Acest model de boxă a fost vândut la nivel mondial începând din ianuarie 2014 în magazinele Beats, Apple și în alte puncte de vânzare cu amănuntul.

Acest program se aplică numai modelului Beats Pill XL, care este prezentat mai jos. Difuzorul Beats Pill XL a fost disponibil în cinci culori: negru, alb, roz, cer metalizat și titan, după cum se poate vedea pe această pagină web.
Dacă nu ați găsit informațiile de care aveți nevoie sau dacă mai aveți întrebări cu privire la defecțiunile de mai sus, vă rugăm să ne contactați.
Huse Smart Battery Case
Probleme cu încărcarea.
S-a constatat că unele huse cu baterie inteligentă pentru iPhone XS, iPhone XS Max și iPhone XR pot avea probleme de încărcare. Husele cu baterie inteligentă afectate pot prezenta unul sau mai multe dintre defecțiunile de mai jos.

Acest program se aplică doar modelului Beats Pill XL, care este prezentat mai jos. Difuzorul Beats Pill XL a fost disponibil în cinci culori: negru, alb, roz, cer metalizat și titan, după cum se poate vedea pe această pagină web.

  • Husa bateriei nu se încarcă sau se încarcă intermitent atunci când este conectată la o sursă de alimentare.
  • Husa bateriei nu încarcă dispozitivul iPhone sau se încarcă intermitent.

Dispozitivele afectate au fost fabricate între ianuarie și octombrie 2019.

Modelele de huse pentru baterii inteligente enumerate mai jos sunt eligibile pentru înlocuire în cadrul acestui program.
iPhone XS
iPhone XS Max
iPhoneXR
© All Rights Reserved. AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL
Legal address: Republic of Moldova, MD-2012, Chișinău, str. 31 August 1989, nr.103
Company details: c/f 1022600047048, cod TVA 0211218

Bank details:
IBAN: MD66VI022511100000155MDL
VICBMD2X
BC Victoriabank SA
ASBC în alte țări